OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO PEDAGOGA 1/2022
zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty
Organizator: Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sępólnie KrajeńskimI Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sępólnie Krajeńskim ogłasza nabór na wolne stanowisko pedagoga:
1) Nazwa i adres jednostki:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
ul. Wojska Polskiego 20, 89 – 400 Sępólno Krajeńskie
2) Nazwa stanowiska: PEDAGOG
3) Wymiar zatrudnienia: pełen etat, w tym 20 godzin pensum
4) Czas trwania umowy: umowa w zależności od stopnia awansu zawodowego (na czas określony lub nieokreślony), od 1 września 2022 roku.
II Wymagania niezbędne:
(kwalifikacje zgodne § 15 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli. (Dz. U. z 2017, poz. 1575)
1) ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki lub tyflopedagogiki, studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne;
2) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym;
3) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
4) nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne w sprawie o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) nie była prawomocnie ukarana karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (tekst jednolity Dz.U. 2018, poz. 967) w okresie ostatnich 3 lat, albo karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy;
7) stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku pedagoga.
III Wymagania dodatkowe:
1) posiada doświadczenie w pracy diagnostyczno-terapeutycznej,
2) ukończyła kursy m.in: w zakresie diagnozy i terapii dziecka z autyzmem, zespołem Aspergera, terapii behawioralnej,
3) Cechy osobiste: komunikatywność, sumienność, rzetelność, umiejętność pracy w grupie, kreatywność, chęć dalszego rozwoju.
IV Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- diagnozowanie dzieci i młodzieży,
- opracowywanie opinii i orzeczeń dotyczących kształcenia i wychowania dzieci i młodzieży,
- udzielanie pomocy bezpośredniej uczniom oraz rodzicom,
- terapia dzieci z różnorodnymi odchyleniami rozwojowymi,
- realizacja zadań profilaktycznych oraz wspierających wychowawczą i edukacyjną funkcję przedszkola, szkoły i placówki, w tym wspieranie nauczycieli w rozwiązywaniu problemów dydaktyczno-wychowawczych,
- wspomaganie przedszkoli, szkół i placówek,
- praca w zespołach zadaniowych działających w poradni,
- praca w Zespole Orzekającym,
- inne zadania związane ze statutowymi działaniami poradni.
V Warunki pracy na stanowisku:
1) kontakt bezpośredni z dzieckiem i rodzicami oraz współpraca z innymi instytucjami,
2) praca na terenie szkół, przedszkoli i placówek oświatowych powiatu sępoleńskiego (w zależności od potrzeb i zgłoszeń),
3) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego (lub laptopa) oraz drukarki, a także innych urządzeń biurowych.
VI Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) List motywacyjny i CV/życiorys, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
3) kserokopie świadectw pracy potwierdzające przebieg pracy zawodowej,
4) kserokopię aktu nadania stopnia awansu zawodowego,
5) oświadczenia kandydata, że:
a) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
b) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,
c) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne w sprawie o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
d) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (tekst jednolity Dz.U. 2018, poz. 967) w okresie ostatnich 3 lat, albo karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy,
f) brak jest przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pedagoga,
g) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko pedagoga,
7) podpisana przez kandydata klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych.
Dodatkowo:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności np. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).
VII Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć bezpośrednio do Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sępólnie Krajeńskim lub przesłać pocztą na adres:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
ul. Wojska Polskiego 20
89 – 400 Sępólno Krajeńskie
w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem oraz numerem telefonu kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pedagoga w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sępólnie Krajeńskim, do dnia 18 sierpnia 2022 roku, do godziny 15.00.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej (ppp_sepolno@vp.pl).
Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Pozostali kandydaci mogą odebrać dokumenty do dnia 16 września 2022 r. Dokumenty nieodebrane w w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sępólnie Krajeńskim zastrzega sobie prawo odwołania rekrutacji na opisane stanowisko na każdym jej etapie.
VIII Informację przygotowała:
Anna Wiśniewska
Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sępólnie Krajeńskim
Sępólno Krajeńskie, dnia 04 sierpnia 2022r.
Publikacja dnia: 05.08.2022